Poikaystäväni ja vanhin ystäväni, joka on minulle kuin sisko, pilkkaavat kokoani. Huumorilla vaan. Vitsiä siitä, että olen lihava. Myöhemmin poikaystäväni kertoo, miten timmissä kunnossa ystäväni on, miehet varmaan pitävät hänestä. Poikaystäväni vilkuilee ystävääni kun hän venyttelee lattialla. Myöhemmin hän myöntää luulleensa, että ystäväni venytteli hänen ilokseen.


Baari-illan jälkeen ystäväni kanssa baarin ulkopuolella, mies lähestyy kaveriani. Limainen tyyppi, ajattelen, mutta höpöttelen heille iloisesti. Mies ihailee ystäväni kauneutta runsain sanoin. Yhtäkkiä hän kääntyy minuun ja sanoo "sä oot mitä sä oot". Kävelen pois. Ystäväni ei seuraa.


Kerron kahdelle ystävälleni, että olen ihastunut luokkalaiseemme poikaan. Minua ujostuttaa myöntää tämä. Toinen ystäväni toteaa, miten söpö pari kaunis ystäväni (toinen paikallaolijoista) olisi pojan kanssa. Alan itkeä hiljaa. Sanon, että minä juuri sanoin että tykkään tästä pojasta. Kaunis ystäväni sanoo "MK, ei ulkonäkö ole niin tärkeä juttu." 


"Kuka tykkää MK:sta, nostaa käden ylös!" kysyy yksi ryhmän tytöistä ala-asteen välitunnilla. Yksikään käsi ei nouse.


Jään hipassa koko ajan kiinniottajaksi ja se harmittaa. En haluaisi olla taas kiinniottaja. Koko joukko tekee ringin ympärilleni eikä päästä minua pois keskeltä. 

<3 MK